Tiny solutions with big impact

SEO : Optimizarea conținutului pentru căutări

SEO : Optimizarea conținutului pentru căutări

Search engine optimization(SEO) sau optimizarea pentru căutări este activitatea de a ajusta conținutul unei pagini web în așa fel încât motoarele de căutare să extragă esențialul. De exemplu: dacă deținem o pagină despre produse de înfrumusețare, probabil că nu vrem să fim etichetați ca pagină de cursuri de estetică din cauza unui conținut slab formulat. Un SEO bun generează poziționare bună în rezultatele generate de motoarele de căutare. Această pozitionare se numește rank.SEO

În acest articol vom prezenta necesarul de noțiuni pentru proprietarii de pagini web. Iată cei mai importanți factori care influențează rank-ul unei pagini web.

 

Conținut

Trebuie subliniat ca tu ești cel mai în măsură să îți descrii propriile produse și servicii. Creează conținut original care le descrie  în 300-400 cuvinte fiecare, sau măcar oferă echipei tale de SEO ideile principale penru a putea genera chiar ei acest text. Apoi trebuie să încerci sa identifici cuvintele cheie care consideri ca subliniază esențialul articolului alături de una sau două imagini. Articolele trebuie să se încheie cu o invitație: "Pentru mai multe informații nu ezitați să ne contactați". La modul în care sunt configurați algoritmii de rank acum, ar trebui să creezi un articol pe zi cel puțin până îți atingi țelul de audiență.

Este foarte important ca textul să nu fie copiat din alte surse online, iar cuvintele cheie să fie relevante. Vorbește cu expertul tău SEO pentru a identifica topici și nuanțe bune pentru articole. De exemplu tutorialele și listele top 10 tind să aibă impact mai mare decât prezentările directe ale produselor.

Expertul tău SEO va rescrie articolele tale pentru a garanta lizibilitatea, va alege un titlu bun, cele mai bune cuvinte cheie sugerate de tine, va configura metadatele articolului, îți va posta articolul.

 

Distribuție

Utilizează rețelele sociale pentru a distribui articolul tău printre membrii nișei tale pentru a atrage vizitatori. Cel mai simplu este să alegi 10 grupuri numeroase de posibili clienti. Aderă la aceste grupuri chiar tu și distribuie link-ul către articolul tău alături de o descriere scurtă ce începe cu cuvântul tău cheie primar: ”Acneea și trei produse pentru a scăpa de ea. Pentru mine a mers. Voi ce părere aveți?”.

Creează propriul grup și pagina Facebook pentru a aduna acolo toate articolele pentru cei care doresc să te urmărească. Astfel ei vor primi conținut în mod constant. Evident, pentru a atrage vizitatori pe site, fiecare postare de pe Facebook trebuie sa aiba un link către acesta. Când primești comentarii nu ezita să răspunzi și să întreții discuția cât mai multă vreme. Dacă un comentariu e negativ încurajează autorul să detalieze. Discuțiile sunt vizibile în întreaga listă de prieteni a autorilor de comentarii.

 

Viteza de încărcare

Cere-le dezvoltatorilor tăi web să îmbunătațească viteza de încărcare a paginii web. Vei putea monitoriza progresul lor utilizând acest instrument de la Google: Google page speed insights tool. Procedeul este simplu chiar și pentru persoane non-tehnice: verde e excelent, portocaliu e bine, rosu e rău. Ascultă cu atenție observațiile echipei tale, nu orice design poate ajunge la 100% verde.

 

Reclame plătite

Începe cu reclame facebook. Facebook știe totul despre utilizatorii lui. Aceasta e o cale eficientă de a atinge audiența dorită, dar este relativ greu de configurat. Solutia este echipa ta SEO. Postările ce conțin video-uri urcate direct pe Facebook sunt pozitionate favorabil însă filmările sunt dificil de făcut. O strategie bună pentru o campanie de reclame pe Facebook este compusă din minim două articole:

1: mai întai identifică problemele pe care le rezolvă soluția ta, iar la final plasează o singură frază despre serviciile tale (sponsorizează această postare timp de 7 zile pentru întreaga nișă de clienți)

2: apoi prezintă serviciile și produsele în detaliu (sponsorizează această postare timp de 3 zile oamenilor care au arătat interes față de prima postare). Nu uita să îi inviți să te contacteze la final.

O campanie publicitară AdWords de la Google poate fi foarte tehnică și va necesita ajutorul unei echipe SEO. O astfel de campanie tinde să aibă mai puțin impact decât Facebook.

 

Rapoarte

Cere echipei tale SEO să iți prezinte rapoarte lunare pentru a măsura eficiența apoi roagă-i să propună pasul următor. Monitorizarea poate fi făcuta în continuu combinând Search console și Google analytics. Acestea pot fi și trebuie interconectate. Echipa ta de SEO le va configura, apoi iți va da acces la ele.

Dacă ai nevoie de ajutor cu optimizarea conținutului paginii tale nu ezita să ne contactezi: Contactează-ne.

 
Share This:
Mihaela
Founder and Full Stack Web Developer

Mihaela has an MCA in computer science. Her role as founder and lead web developer is to turn client ideas into specifications, then into code and handle workflow.